محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید
سرخط خبرها

بازگشت ستاره سوخته به فوتبال | رضا حقیقی در تمرین شریعت نوین آفتابی شد + عکس

  • کد خبر: ۱۶۹۳۴۱
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
  • ۱
بازگشت ستاره سوخته به فوتبال | رضا حقیقی در تمرین شریعت نوین آفتابی شد + عکس
هافبک سابق تیم ملی در جام جهانی به لیگ دسته سوم فوتبال ایران رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا حقیقی که به گواه بسیاری از کارشناسان یکی از استعداد‌های سوخته فوتبال ایران محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد یک بار دیگر قصد بازگشت به فوتبال را دارد. هافبک دفاعی خوش قد و بالای فوتبال ایران که پیش از این هم چندباری هوس بازگشت به مستطیل سبز به سرش شده بود، این روز‌ها در تمرین تیم فوتبال شریعت نوین آفتابی شده و به نظر می‌رسد قصد دارد روز‌های پایانی فوتبالش را در مشهد دنبال کند.

رضا حقیقی این روز‌ها ۳۴ سال دارد و به نظر می‌رسد اگر واقعا قصد بازگشت دوباره به فوتبال را داشته باشد شاید تا یکی دو سال دیگر توانایی بازی کردن را داشته باشد.

بازگشت ستاره سوخته به فوتبال | رضا حقیقی در تمرین شریعت نوین آفتابی شد + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حجت
United States of America
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
0
عجب بازیکن حیفی بود به نظرم الانم برگرده از قبلناهم بهتر میشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->